Tuesday, January 10, 2012

Tahun Baru || Azam Baru || Style Bertudung Lama tapi Baru ;)

Hari ni dah 10 Jan 2012. Dhiya xcakap pasal azam lagi kan. Tenguk ramai dh setting azam tahun baru. Bagus... Sama2 usaha untuk kita capai ye kawan-kawan.

Azam Dhiya tahan ni 1 jer... Yup... 1 = SATU
Buh banyak2 kang takut tak tercapai. Azam Dhiya ialah Mencapai semua MY WISH LIST. Wish list Dhiya apa??? Haaaa.... Banyak sangat!!! LOL...

Bayak yang telah di LIST kan untuk 2012. Dan banyak juga yang akan berlaku pada tahun ni. Seharusnya perancangan yang baik dibuat. Letakkan flexibility di situ supaya kita xstress. Jangan terlalu terikat dengan perancangan kita kerna Allah adalah sebaik2 perancang. Dia yang lebih mengetahui apa yang terbaik untuk kita.

Dhiya meletakkan garis panduan "Setiap tahun perlu lebih baik dan maju" sebagai hamba dan insan. Apa yang kita perlu buat, hanya sedikit perubahan. Dari sedikit, pelan2 akan jadi banyak.

Ok, Dhiya nk mulakan dengan penampilan diri. Cara berpakaian, bertudung, ber make-up, berjalan, bersenyum... Hikhik... Dhiya kagum dengan penampilan Datin Norjuma. Sangattttt cantik. Sejuk mata memandang. Sentiasa bersederhana dalam pemilihannya. Cuba google "Datin Norjuma". Ternyata tak berkelip mata memandang. Patut la my other half bila Dhiya pakai tudung bawal ala fashion zaman sekolah, dia punya puji dari pagi sampi ke petang. LoL...

Make-up by Tiar Zainal.
Adoiiii bertambah2 cantik ngn sentuhan Tiar Zainal. Nk masuk list MUA utk majlis2 2012. Ahakksss..

 
 
 
 
 

Cantik tak? Tak terkata kan cantiknya beliau. Hanya bertudung bawal jer. Simple yet sangat sangat sangat cantik. Dhiya dah mula pakai balik tudung fashion mcm ni sejak 31 December 2011. Terasa muda kembali. Hahahaha... Cepat, Mudah, Kemas. Less is more babe ;) 

Jangan la pulak dibuang selendang2 yang ada. Membazir kan... Leh jer kita pakai selendang panjang jadi mcm gini.

Jom selongkar balik tudung2 bawal kat bilik. Bye ♥♥♥

No comments: