Friday, June 15, 2012

E-day || 3.6.12

Hi B2Bs n all lovely readers...

Kembali bersiaran dengan n3 yang agak panjang.

Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancer n’ 99% seperti yang dirancang. Sangat3 happy n satisfied. Lagi 1% tu xnak citer kat sini. Merosakkan mood jejari montok ku nk menekan key board lak nanti.
Terima kasih yang tak terhingga kepada tunang tersayang, Circlelicious, family, sedara-mara yang terlibat dalam menjayakan majlis.
Sebahagian dari keluarga

Bersyukur atas rahmat n ketentuan Yang Maha Esa. PerancanganNya memang sgt cantik dan indah. Terima Kasih Ya Allah kerana meanugerahkan bakal Suami yang sangat2 sempurna dan menyempurnakan diriku. Rahmati dan permudahkan la perjalanan kami dalam membina mahligai cinta ini.
Perancangan awal kami nk bertunang hari yang sama ngan nikah. Ala2 retis gitu... Hahaha..  gurau jer... Simply just because, nk utama kan yang utama. Bertunang kan adat, yang utama is Nikah. But hey, kita melayu kaya dengan adat warisan kan. Moden mcm mana pun adat jangan dilupakan. Atas permintaan keluarga, maka kami mula merancang utk majlis pertunagan yang serba ringkas dan sederhana. Ringkas yang sampi semua xnk... xnk pelamin, xnk crown, xnak vail, xnak baju istimewa. LOL... sampai mcm tu sekali. End-up ada jugak tp simple2 jer...

Barakallah...Rombongan pihak lelaki seramai 16 kereta dtg memeriahkan majlis dan membawa berkat, doa & restu buat kami. 5 dulang hantaran dari pihak lelaki berbalas 7 dulang hantaran dari pihak perempuan.
Keep it sweet n simple... 60% DIY + sponsored, 30% lain2; kita citer satu2 kat n3 lain yek.
Buat tunang tersayang, terima kasih atas kasih sayang n cinta yang tak pernah kurang buat diri ini. Sentiasa ada di sisi, memberikan yang terbaik, sokongan dan dorongan. Sejak mengikat tali pertunangan ini banyak kebaikan dan rezeki yang dtg. Lebih memahami, trust n cool yo!

Buat lovely Circlelicious, (Iffa, Nunun, Kamaalul, Zeera, Kadri, Ita, Azzue, Fahrin. Yang xder dlm gambar Chip, Cipit, Azie, Aus) sahabatan yang xder tandingan.
Terharu wei... Senang nk cari kawan, tp bukan senang nk ada sahabat susah senang suka duka ketawa bersama. If korg ada sahabat, jaga la persahabatan yang dibina bertahun2 itu. Mcm D yang hanya ada sorg akak jer, sgt2 bersyukur dikelilingi oleh sahabat2 yang berhati mulia mcm mereka. Korg adalah sebahagian dari hidup aku. Tq sgt atas segala2nya yang korg dh buat utk menjayakan majlis ni. Semoga persahabatan kita ni berkekalan hingga ke akhir hayat.
Kawan2 yang xdapat join jangan sedih n jeles yek. Hikhik... Tunggu Big Day yek. Terima kasih atas ucapan2 dan doa2 kalian. Luv to all. Muaxxx...

No comments: