Monday, December 13, 2010

Hilang

Tak tahu kenapa baking blogku http://kayangan-chocolatelover.blogspot.com/ dh seminggu MIA (missing in action). Pakcik Google n makcik Yahoo dgn bersungguh-sunggunya telah berjaya menjumpai blog ini. Tetapi, En. Blogger kata, NO NO NO ENTRY. Siap kasi notice lg : Sorry, the blog you were looking for does not exist.  Ada ke patut?

Dalam my blog list, ada lg blog ni. apa kes???
Adooiiiii...sgt kecik ati dgn statment itu. tak keruan dibuatnya. apa salah yg aku dh buat ni. ekekeke..terover acting lak.

Camne yek???

Tukar Blog address (URL)???

Nk kasi nama apa???  *Blank*

2 comments:

Cherrie Pie Sweety said...

haahla babe.. apahal.. aku cuma cuak.. ada org dengki & report spam kat blog hang.. rsnya pernah ada kes blog dia blogger tutp sebab org report spam.. tp kene ramaila org yg report tu.. entahlah weih.. aku tumpang simpati

Dhiya Syazana said...

tak kot beb...aku rasa salah aku sendiri. tah apa tah aku buat kat blog ni. ekekeke...
xpe2...akan diresolve secepat mungkin ^.^