Sunday, October 10, 2010

10 10 10

ramai mencipta sejarah sendiri pada tarikh ni.
apa yg aku nampak dgn mata aku sendiri pada 101010:
- 2 canopies terpacak gah kat kawasan umah aku kat perak. ujung kiri n ujung kanan. kenyang org kampung mkn kenduri.
- akak member aku bertunang. terdengar 2 org pakcik yg depan aku ckp, lepas ni nk gi kenduri lg satu kat taman tu jgk
- dlm perjalanan balik ke KL, dr simpang pulai ke bidor jumpa 4 kenduri. (ikut jalan lama sbb nk singgah bidor). atas pada tu xtau la pulak. sbb dh masuk highway.
- sebuah nissan sport tertulis "just married" kat belakang. sweetnya....
- kedai2 kat mid valley tak ketinggalan buat special promotion.

aku ada make-up job kat ipoh ari ni. semalam gerak balik perak, tu yg nampak kemah2 tu. after make-up job terus balik KL. petang, sempat jenguk2 mid valley ( '__*)

No comments: